Verzending
Dien ik extra te betalen voor een levering?
De kosten kan je terugvinden op onze website en kom je zeker tegen tijdens de bestelprocedure. Wij zijn echter scherp in prijs als het gaat om leveren.
4 Euro
2260 Oosterwijk
2260 Voortkapel
2250 Olen-Centrum
2200 Morkhoven
2260 Westerlo
2260 Tongerlo
2222 Wiekevorst
2260 Oevel
2200 Noorderwijk
2260 Heultje
2260 Zoerle-Parwijs
6 Euro
2200 Herentals
2270 Herenthout
2230 Herselt
2230 Bergom
2235 Hulshout
2220 Heist-op-den-Berg
2250 O.L.V. Olen
2240 Geel Punt
2240 Zammel
2431 Varendonk
2440 Oosterlo
2440 Stelen
2440 Larum
7.5 Euro
2288 Bouwel
2275 Poederlee
2222 Itegem
2460 Lichtaart
2590 Berlaar
2560 Nijlen
2250 St-Jozef Olen
2440 Geel-Centrum
2430 Laakdal
2430 Eindhout
2440 Winkelomheide
2220 Hallaar
2280 Grobbendonk
2440 Holven
10 Euro
Andere
B-post rekent hun vast tarief aan.
Kan ik bloemen verzenden naar een andere provincie of het buitenland?
Binnen België doen wij beroep op een servicedienst, indien bloemen geleverd moeten worden buiten onze regio: een online platform waarop wij kunnen inloggen en de dichtstbijzijnde bloemist kunnen terugvinden, aangesloten bij deze organisatie. We hebben dan ook het volste vertrouwen in onze collega. Jij betaalt dus enkel deze servicekost.
Indien je een bestelling wil plaatsen naar het buitenland… dat kan, maar tarieven durven erg verschillen, naargelang locatie. U kan met ons contact opnemen via mail info@floralie.be.
Wij informeren u dan graag verder.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Tijdens het leveren van bloemwerk wordt er geen gebruik gemaakt van een Track and Trace- systeem. De tijdspanne waarin de bloemen geleverd dienen te worden, is ook van korte duur.
Het leveren van decoratie zal gebeuren door B- Post. Zij staan in voor het opvolgen van jouw bestelling.
Mijn bestelling werd niet geleverd. Wat is er aan de hand?
Kijk best even na of het opgegeven tijdstip en het adres kloppen.
Wij proberen de gewenste levertijden zo goed mogelijk na te komen. Dat is echter niet altijd mogelijk. Soms worden we die dag op verschillende adressen op hetzelfde tijdstip verwacht. Houd best rekening met een ‘academisch’ halfuurtje.
Wanneer de ontvanger niet thuis is, hangen we op een zichtbare plaats een briefje met de melding van levering. Misschien hebben de ontvangers het briefje nog niet opgemerkt. Zodra de ontvangers ons contacteren, leveren we het bestelde bloemwerk alsnog. Indien de afstand te groot is, leveren we het bestelde bloemwerk bij de buren, indien mogelijk of we zetten het op een overdekte plaats.
Indien je bloemwerk de dag later nog niet is gearriveerd, horen wij het graag. Dan zullen wij dit ongemak zo snel mogelijk voor je oplossen.
Indien je pakje met B-post werd verzonden, nemen wij graag met hen contact op.
Wat als er niemand thuis is?
Wanneer de ontvanger niet thuis is, hangen we op een zichtbare plaats een briefje op met de melding van levering. Wanneer de ontvanger ons contacteert, leveren wij het bloemwerk alsnog.
Indien de afstand te groot is, leveren we het bestelde bloemwerk bij de buren, indien deze willen instaan voor het bezorgen van uw bloemwerk of zetten we het op een overdekte plaats.
Je kan ook het telefoonnummer van de ontvanger noteren bij je bestelling, zodat wij eerst contact opnemen alvorens te vertrekken.
Indien je pakje met B-post wordt verzonden, beschikken zij over een heel arsenaal aan mogelijkheden om je pakje alsnog te bezorgen.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij proberen de gewenste levertijden zo goed mogelijk na te komen. Dit is echter niet altijd mogelijk. Soms worden we die dag op verschillende adressen en op hetzelfde tijdstip verwacht. Houd best rekening met een ‘academisch’ halfuurtje.
B-post levert tussen 8.00u en 17.00u.
Leveren jullie ook op zondag?
Het bloemwerk waarvoor we zelf instaan, leveren wij elke dag van de week, dus ook op zondag! Dienen wij beroep te doen op een servicedienst (omdat de afstand te groot is), is dit afhankelijk van de gekozen bloemist in jouw gekozen regio.
Pakjes verzonden met B-post worden verzonden van maandag t.e.m. zaterdag.
Leveren jullie ook op zon-en feestdagen?
Uiteraard. Bloemen en feesten gaan graag samen. Leveren dus ook.
Indien het toch anders moet verlopen, nemen wij graag met jou contact op.
Wie staat in voor het leveren van mijn bestelling?
Wij staan zelf in voor de levering van al het bloemwerk in een straal van ongeveer 25 km. Indien het bloemwerk buiten deze regio dient geleverd te worden, doen wij beroep op een professionele servicedienst.
Pakjes en geschenkjes worden verzonden met B-post.
Hoe kies ik een bezorgdatum en tijdstip voor de levering?
Dit is een onderdeel van de standaard bestelprocedure. Heel eenvoudig in gebruik.
Krijg ik een bevestiging van mijn levering?
Je krijgt een bevestiging van je bestelling, maar niet het exacte tijdstip van levering. (Wij zijn ervan overtuigd dat de ontvanger je graag op de hoogte brengt wanneer hij/zij het bloemwerk in ontvangst heeft mogen nemen.)
Tot welk tijdstip worden boeketten geleverd?
Boeketten worden door ons geleverd tussen 09.00u en 20.00u. Afwijkingen zijn mogelijk of toegestaan, indien afgesproken met de besteller.
Boeketten via servicedienst worden geleverd binnen de openingstijden van de winkel.
Leveren jullie ook in ziekenhuizen, bejaardencentra, …
Wij leveren uiteraard op deze plaatsen. Er is zelfs mogelijkheid dit te vermelden bij de bestelprocedure.
Indien het toch anders moet verlopen, nemen wij graag met jou contact op.
Ik bestel voor morgen een boeket en het geld werd overgemaakt, maar staat nog niet op jullie rekening. Leveren jullie het boeket zoals afgesproken?
Absoluut. Je hebt een aankoop verricht op het internet en die staat geregistreerd. Er zijn bepaalde overeenkomsten aangegaan, waaronder een correcte betaling. Wij zien je betaling dus graag tegemoet en hebben het volste vertrouwen in een correct verloop.
Kan ik een boodschap vermelden bij mijn bestelling?
Uiteraard kan je een bijpassend kaartje kiezen tijdens de bestelprocedure en je kan er zelfs een passende boodschap bij vermelden. Wij hangen het kaartje aan je bestelling, zodat de ontvanger weet van wie hij dit prachtige geschenk mocht ontvangen.
Wanneer kan ik bloemen laten leveren?
Een seizoensgebonden boeket leveren wij binnen de 24h. Voor ander bloemwerk vragen wij vriendelijk om 1 dag vooraf te bestellen.
Tijdens weekends is ons atelier geopend en kan je de dag zelf of zondag bloemen laten leveren. Je kan je bestelling online of telefonisch plaatsen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren na betaling?
Wanneer je bestelling nog niet verwerkt en verzonden is kan je kosteloos annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via mail.
We gaan je dan terugbetalen. Indien je bestelling verwerkt en verzonden is, is het niet meer mogelijk je bestelling te annuleren, dan moet je gebruik maken van het herroepingsrecht (binnen 14 dagen) en ga je moeten retourneren. Op bloemwerk is het herroepingsrecht echter niet van toepassing.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Om het voor jou zo gemakkelijk mogelijk te maken, bieden we jou een aantal betaalmogelijkheden aan voor jouw bestelling. Je vindt ze onderaan de website terug.
Mijn betaling wil niet lukken. Kan de bestelling doorgaan?
Zijn alle gegevens correct? En is er geen andere manier om te betalen? Je mag altijd met ons contact opnemen. Wij zoeken graag mee naar de gepaste oplossing.
Is online betalen veilig via de website van Floralie?
Absoluut. Wij werken samen met zeer betrouwbare en bekende partners en kunnen onze klanten een veilige betaling garanderen.
Is de aanmaak van een account verplicht?
Neen. Jij hebt de keuze. Voordeel van het aanmaken van een account is dat je niet altijd opnieuw je gegevens dient in te vullen tijdens het plaatsen van een bestelling. Ook het afronden van je bestelling gaat een stukje gemakkelijker.
Is online betalen moeilijk via jullie website?
Neen. Onze bestelprocedure werd zeer gebruiksvriendelijk opgesteld. Je zal merken dat online betalen nog nooit zo simpel en veilig was.