Selecteer een pagina

Retourneren & Ruilen

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling in retour geven?

Heb je iets via de webshop aangekocht dat je wil retourneren? Je kan het artikel in de ongeopende, originele verpakking retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst. De kosten van het retourneren betaal je zelf.

Opgelet, voor volgende artikels geldt het herroepingsrecht niet:

  • Geïnstalleerde, beschadigde of onvolledige artikels.
  • Artikels die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben.

Als particuliere consument beschik je over een termijn van 14 dagen waarbinnen je kan afzien van uw aankoop.

Indien het aangekochte artikel niet voldoet aan je wensen, dan dien je dit ons zo vlug mogelijk schriftelijk te melden via de contactpagina van onze website. U kan het artikel ook eigenhandig komen teruggeven in ons atelier.

De lage kosten retourneren zijn voor jouw rekening.

Na onze schriftelijke goedkeuring en ontvangstbevestiging van je vraag tot retour, kan je het artikel aan ons terugzenden op voorwaarde dat de verpakking intact is gebleven en indien het geen product is die speciaal voor jou besteld werd. Je moet begrijpen dat een geopende verpakking niet meer zal toelaten af te zien van de aankoop. Dit 14 dagen recht van retour geldt niet voor zakelijke klanten, noch voor artikelen op bestelling, noch speciaal voor jou besteld en/of met levertijd.

We storten het aankoopbedrag – de initiële verzendingskosten terug op uw rekening, na ontvangst en controle van jouw retourzending.

Floralie is er echter van overtuigd dat de aangeboden artikelen een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding kennen en dat ze in werkelijkheid nog mooier zijn dan op de foto’s op de website.

Daar kan je als klant alleen maar gelukkiger van worden!