Levering
Veelgestelde vragen
Thema's binnen het levering
De kosten kan je terugvinden op onze website en kom je zeker tegen tijdens de bestelprocedure. Wij zijn echter scherp in prijs als het gaat om leveren.
2 euro 2260 Oosterwijk
2260 Voortkapel
2250 Olen-centrum
2200 Morkhoven
4 euro 2260 Westerlo
2260 Tongerlo
2222 Wiekevorst
2260 Oevel
2200 Noorderwijk
2260 Heultje
2260 Zoerle-Parwijs
6 euro 2200 Herentals
2270 Herenthout
2230 Herselt
2230 Bergom
2235 Hulshout
2220 Heist-op-den-Berg
2250 O.L.V. Olen
2440 Geel punt
2440 Zammel
2431 Varendonk
2440 Oosterlo
2440 Stelen
2440 Larum
7,5 euro 2288 Bouwel
2275 Poederlee
2222 Itegem
2460 Lichtaart
2590 Berlaar
2560 Nijlen
2250 St-Jozef Olen
2440 Geel-centrum
2430 Laaldal
2430 Eindhout
2440 Winkelomheide
2220 Hallaar
2280 Grobbendonk
2440 Holven
10 euro andere
B-post rekent hun vast tarief aan.
Binnen België doen wij beroep op een servicedienst, indien bloemen geleverd moeten worden buiten onze regio: een online platform waarop wij kunnen inloggen en de dichtstbijzijnde bloemist kunnen terugvinden, aangesloten bij deze organisatie. We hebben dan ook het volste vertrouwen in onze collega. Jij betaalt dus enkel deze servicekost.
Indien je een bestelling wil plaatsen naar het buitenland… dat kan, maar tarieven durven erg verschillen, naargelang locatie. U kan met ons contact opnemen via mail info@floralie-online.be.
Wij informeren u dan graag verder.
Tijdens het leveren van bloemwerk wordt er geen gebruik gemaakt van een Track and Trace- systeem. De tijdspanne waarin de bloemen geleverd dienen te worden, is ook van korte duur.
Het leveren van decoratie zal gebeuren door B- Post. Zij staan in voor het opvolgen van jouw bestelling.
Kijk best even na of het opgegeven tijdstip en het adres kloppen.
Wij proberen de gewenste levertijden zo goed mogelijk na te komen. Dat is echter niet altijd mogelijk. Soms worden we die dag op verschillende adressen op hetzelfde tijdstip verwacht. Houd best rekening met een ‘academisch’ halfuurtje.
Wanneer de ontvanger niet thuis is, hangen we op een zichtbare plaats een briefje met de melding van levering. Misschien hebben de ontvangers het briefje nog niet opgemerkt. Zodra de ontvangers ons contacteren, leveren we het bestelde bloemwerk alsnog. Indien de afstand te groot is, leveren we het bestelde bloemwerk bij de buren, indien mogelijk of we zetten het op een overdekte plaats.
Indien je bloemwerk de dag later nog niet is gearriveerd, horen wij het graag. Dan zullen wij dit ongemak zo snel mogelijk voor je oplossen.
Indien je pakje met B-post werd verzonden, nemen wij graag met hen contact op.
Wanneer de ontvanger niet thuis is, hangen we op een zichtbare plaats een briefje op met de melding van levering. Wanneer de ontvanger ons contacteert, leveren wij het bloemwerk alsnog.
Indien de afstand te groot is, leveren we het bestelde bloemwerk bij de buren, indien deze willen instaan voor het bezorgen van uw bloemwerk of zetten we het op een overdekte plaats.
Je kan ook het telefoonnummer van de ontvanger noteren bij je bestelling, zodat wij eerst contact opnemen alvorens te vertrekken.
Indien je pakje met B-post wordt verzonden, beschikken zij over een heel arsenaal aan mogelijkheden om je pakje alsnog te bezorgen.
Wij proberen de gewenste levertijden zo goed mogelijk na te komen. Dit is echter niet altijd mogelijk. Soms worden we die dag op verschillende adressen en op hetzelfde tijdstip verwacht. Houd best rekening met een ‘academisch’ halfuurtje.
B-post levert tussen 8.00u en 17.00u.
Het bloemwerk waarvoor we zelf instaan, leveren wij elke dag van de week, dus ook op zondag! Dienen wij beroep te doen op een servicedienst (omdat de afstand te groot is), is dit afhankelijk van de gekozen bloemist in jouw gekozen regio.
Pakjes verzonden met B-post worden verzonden van maandag t.e.m. zaterdag.
Uiteraard. Bloemen en feesten gaan graag samen. Leveren dus ook.
Indien het toch anders moet verlopen, nemen wij graag met jou contact op.
Wij staan zelf in voor de levering van al het bloemwerk in een straal van ongeveer 25 km. Indien het bloemwerk buiten deze regio dient geleverd te worden, doen wij beroep op een professionele servicedienst.
Pakjes en geschenkjes worden verzonden met B-post.
Dit is een onderdeel van de standaard bestelprocedure. Heel eenvoudig in gebruik.
Je krijgt een bevestiging van je bestelling, maar niet het exacte tijdstip van levering. (Wij zijn ervan overtuigd dat de ontvanger je graag op de hoogte brengt wanneer hij/zij het bloemwerk in ontvangst heeft mogen nemen.)
Wij leveren uiteraard op deze plaatsen. Er is zelfs mogelijkheid dit te vermelden bij de bestelprocedure.
Indien het toch anders moet verlopen, nemen wij graag met jou contact op.
Absoluut. Je hebt een aankoop verricht op het internet en die staat geregistreerd. Er zijn bepaalde overeenkomsten aangegaan, waaronder een correcte betaling. Wij zien je betaling dus graag tegemoet en hebben het volste vertrouwen in een correct verloop.
Uiteraard kan je een bijpassend kaartje kiezen tijdens de bestelprocedure en je kan er zelfs een passende boodschap bij vermelden. Wij hangen het kaartje aan je bestelling, zodat de ontvanger weet van wie hij dit prachtige geschenk mocht ontvangen.
Een seizoensgebonden boeket leveren wij binnen de 24h. Voor ander bloemwerk vragen wij vriendelijk om 1 dag vooraf te bestellen.
Tijdens weekends is ons atelier geopend en kan je de dag zelf of zondag bloemen laten leveren. Je kan je bestelling online of telefonisch plaatsen.