Bestellen
Veelgestelde vragen
Thema's binnen bestellen
Bloemen kan je online bestellen via het online winkelsysteem.
Je kan eveneens een mailtje sturen naar info@floralie-online.be, alvorens een online bestelling te plaatsen. Je kan ook meteen de bestelling plaatsen via dit mailadres.
Telefonisch bestellen kan ook. Op weekdagen best tussen 17u en 20u of je spreekt een boodschap in. Wij contacteren je dan.
In het weekend is ons atelier geopend en kan je vrijblijvend terecht op zaterdag en zondag, tijdens de openingstijden.
Floralie is een zaak die ontstaan is, vanuit de hobby en passie van een bloemist in hart en nieren.
Service, klantvriendelijkheid en wederzijds vertrouwen dragen wij hoog in ons vaandel.
Indien je bestelt bij Floralie, kies je voor een lokale bloemist die grotendeels werkt op bestelling. Op deze manier kunnen wij u steeds vers bloemwerk leveren.
Wij werken graag voor de regio Westerlo en z’n buurgemeenten, binnen een straal van ongeveer 25 kilometer. Indien het bloemwerk buiten deze regio dient geleverd te worden, doen wij grotendeels beroep op een professionele servicedienst.
Pakjes en geschenkjes worden verzonden door B-post.
Reserveren van bloemwerk voor afhaal kan telefonisch of via mail. Je kan op onze webshop een bestelling plaatsen voor afhaling. Kies bij het afrekenproces als verzendmethode “Afhalen en betalen in ons atelier”. We rekenen hiervoor geen reservatie- en/of verzendkosten aan.
Wanneer je bestelling nog niet verwerkt en verzonden is kan je kosteloos annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via mail.
We gaan je dan terugbetalen. Indien je bestelling verwerkt en verzonden is, is het niet meer mogelijk je bestelling te annuleren, dan moet je gebruik maken van het herroepingsrecht (binnen 14 dagen) en ga je moeten retourneren. Op bloemwerk is het herroepingsrecht echter niet van toepassing.