Selecteer een pagina

Bestelling

BESTELLEN

 

Kan ik het plaatsen van een bestelling bij Floralie vertrouwen ?

Floralie is een zaak die ontstaan is, vanuit de hobby en passie van een bloemist in hart en nieren.    Service, klantvriendelijkheid en wederzijds vertrouwen dragen wij hoog in ons vaandel.

Indien je bestelt bij Floralie, kies je voor een lokale bloemist die grotendeels werkt op bestelling. Op deze manier kunnen wij u steeds vers bloemwerk leveren.

Wij werken graag voor de regio Westerlo en z’n buurgemeenten, binnen een straal van ongeveer 25 kilometer.  Indien het bloemwerk buiten deze regio dient geleverd te worden, doen wij grotendeels beroep op een professionele servicedienst.

Pakjes en geschenkjes worden verzonden door B-post.

 

Ik wil langskomen in het atelier, kunnen jullie een bestelling apart houden ?

Reserveren van bloemwerk voor afhaal kan telefonisch of via mail. Je kan op onze webshop een bestelling plaatsen voor afhaling.  Kies bij het afrekenproces als verzendmethode “Afhalen en betalen in ons atelier”. We rekenen hiervoor geen reservatie- en/of verzendkosten aan.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren ?

Wanneer je bestelling nog niet verwerkt en verzonden is kan je kosteloos annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via mail.

We gaan je dan terugbetalen. Indien je bestelling verwerkt en verzonden is, is het niet meer mogelijk je bestelling te annuleren, dan moet je gebruik maken van het herroepingsrecht (binnen 14 dagen) en ga je moeten retourneren. Op bloemwerk is het herroepingsrecht echter niet van toepassing.

 

Hoe bestel ik een bloemetje of een geschenkje?

Bloemen kan je online bestellen via het online winkelsysteem. Je kan eveneens een mailtje sturen naar info@floralie-online.be, alvorens een online bestelling te plaatsen. Je kan ook meteen de bestelling plaatsen via dit mailadres.

Telefonisch bestellen kan ook. Op weekdagen best tussen 17u en 20u of je spreekt een boodschap in. Wij contacteren je dan.

In het weekend is ons atelier geopend en kan je vrijblijvend terecht op zaterdag en zondag, tijdens de openingstijden.

 

Het geleverde boeket strookt niet met mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Let op! Wij stellen voor jou een boeket of bloemstuk samen dat gelijkend is met de afbeelding op foto. Uiteraard houden wij rekening met het actuele aanbod op de veiling en een faire prijs/kwaliteitsverhouding. Wij stellen voor jouw budget graag een zo groot mogelijke creatie samen.

Het aanbod bloemen kan dus verschillen, afhankelijk van aanbod, prijs en/of seizoen.

Stel: het boeket verschilt van kleur of er werd een totaal ander artikel geleverd, neem gerust contact met ons op. Dan is er iets fout gelopen en brengen wij dit graag voor jou in orde.

 

Hoeveel kost een roos?

Dat is een zeer moeilijke vraag. De prijs van een roos of bloem kan sterk verschillen van dag tot dag, afhankelijk van de klokprijs op de veiling.

Met Valentijn zullen rode rozen bijvoorbeeld veel duurder zijn. Gele kleuren zijn dan weer geliefd tegen de Pasen, enz…

Moeilijk te voorspellen dus…

 

Levert Floralie vers bloemwerk?

Ons bloemwerk is uiteraard erg vers. Wij leveren bloemwerk op bestelling waardoor we erg kort op de bal kunnen spelen. Wij bezitten geen winkel waarin bloemen de hele week geëtaleerd dienen te worden. Een zo kort mogelijke weg van veiling tot klant.

Jij krijgt van ons dan ook één week vers-garantie, maar wij durven je ook zeggen dat onze bloemen gerust langer uw woonkamer zullen opfleuren.

Uiteraard zijn wij afhankelijk van kwekers, transport… en kunnen er altijd onverwachte dingen gebeuren met het bloemwerk. Indien de kwaliteit niet voldoet, breng ons hiervan a.u.b. op de hoogte via mail met foto’s in bijlage. Je ontvangt meteen een ander bloemetje.

Wij houden wekelijks zelf controle op ons aangekochte bloemwerk, door het in onze leefruimte te plaatsen. Hierdoor krijgen we een zeer goed beeld van de sterkte van sommige soorten …

 

Ziet mijn boeket eruit zoals op de foto?

Wij stellen voor jou een boeket of bloemstuk samen dat gelijkend is met de afbeelding op de foto. Uiteraard houden wij rekening met het actuele aanbod op de veiling en een faire prijs/kwaliteitsverhouding. Wij stellen voor jouw budget graag een zo groot mogelijke creatie samen.

Het aanbod bloemen kan dus verschillen, afhankelijk van aanbod, prijs en/of seizoen.